AGRO TUNING PRO

ADBLUE

ADBLUE,SCR

ADBLUE,SCR (Selective Catalytic Reduction)

 Ir dzinēja emisiju kontroles sistēma, kas izmanto AdBlue šķīdumu, lai samazinātu NOx (slāpekļa oksīdu) emisijas no dīzeļmotoriem. Šīs sistēmas galvenais mērķis ir samazināt transportlīdzekļu emisijas un tādējādi uzlabot vides kvalitāti.

ADBLUE,SCR sistēma darbojas, injicējot AdBlue šķīdumu uz dzinēja izplūdes gāzēm, kas nonāk SCR katalizatorā. Šajā katalizatorā NOx tiek sadalīti slāpekļa un ūdeņraža savienojumos, izmantojot AdBlue šķīdumu kā redukcijas līdzekli. Rezultātā izplūdes gāzēs paliek tikai bezkaitīgas gāzes, piemēram, ūdeņradis un oglekļa dioksīds.

SCR ADBLUE sistēmas problēmas

Lai gan SCR sistēmas ir ļoti efektīvas emisiju samazināšanā, tās var arī saskarties ar vairākām problēmām. Šeit ir dažas no iespējamajām SCR sistēmu problēmām:

  1. AdBlue tvertne – ja AdBlue tvertne ir tukša vai AdBlue sistēmā ir kādas problēmas, tas var ietekmēt emisiju līmeni un samazināt transportlīdzekļa veiktspēju. Tādēļ ir svarīgi regulāri pārbaudīt AdBlue līmeni un tvertnes stāvokli.
  2. AdBlue kvalitāte – AdBlue šķīduma kvalitāte var būt svarīga, jo tajā var būt netīrumi vai citi nevēlamie savienojumi, kas var sabojāt SCR sistēmu. Tādēļ ir svarīgi izmantot tikai kvalitatīvu AdBlue šķīdumu un to regulāri pārbaudīt.
  3. Aizsērējušies AdBlue filtri – AdBlue sistēmas filtri var aizsērēties, ja netīrumi nonāk AdBlue šķīdumā. Tas var samazināt AdBlue piegādi uz katalizatoru un izraisīt problēmas ar emisiju līmeni.
  4. Elektroniskas problēmas – dažreiz elektroniskie elementi, kas kontrolē AdBlue piegādi, var strādāt nepareizi. Tas var ietekmēt AdBlue šķīduma piegādi un samazināt SCR sistēmas efektivitāti.
  5. Zemas temperatūras – SCR sistēma var strādāt sliktāk zemās temperatūrās, kad AdBlue šķīdums var kristalizēties un katalizatoram var būt grūti to izmantot. Tādēļ ir svarīgi izmantot pareizo AdBlue šķīduma veidu, kas ir pielāgots zemām temperatūrām.

Kāds risinājums?

Kā variants, atslēgt šo sistēmu. Tā ir vispopulārākā problēmas risinājuma metode, un tai ir daudz priekšrocību:

1), jūs uz visiem laikiem tiksiet vaļā no nepieciešamības remontēt sistēmu un pirkt dārgas komponentes.

2) jums vairs nevajadzēs uzpildīt AdBlue.

3) jūs nekad nenokļūsiet situācijā, kad, sabojājoties sistēmai, jūs nevarēsiet turpināt kustību ar savu automašīnu līdz problēmas novēršanas brīdim.

Par mīnusiem runājot – automobilis kļūs mazāk “ekoloģisks”, lai gan faktiski šī sistēma ir uzstādīta vairāk tam, lai sadārdzinātu

Jūsu automobiļa apkalpošanas izmaksas, nevis ekoloģisku mērķu dēļ..

Komponentes netiks demontētas un pildīs “dekoratīvo” funkciju, vairs neveicot nekādu darbību un nesagādājot nekādas problēmas.

Otrs variants,remontēt šo sistēmu,mainot ‘dargās komponentes ,tādas kā nox sensori,adblue sūknis,adblue līmeņa devējs,katalizators,kuru izmaksas ir sākot no 500EUR līdz 5000EUR.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

AGRO TUNING PRO

ADBLUE

ADBLUE,SCR (Selective Catalytic Reduction)

There is an engine emission control system that uses AdBlue solution to reduce NOx (nitrogen oxide) emissions from diesel engines. The main purpose of this system is to reduce vehicle emissions and thus improve environmental quality.

The Adblue-SCR system operates by injecting AdBlue solution into the engine exhaust gases, which then enters the SCR catalyst. In this catalyst, NOx is converted into nitrogen and water compounds through a process called selective catalytic reduction (SCR), using AdBlue solution as a reducing agent. As a result, the exhaust gases contain only harmless gases such as water vapor and carbon dioxide.

SCR ADBLUE system problems

Although SCR systems are very effective in reducing emissions, they can also face a number of problems. Here are some of the possible problems with SCR systems:

  1. AdBlue tank – If the AdBlue tank is empty or there are any problems with the AdBlue system, it can affect the emission level and reduce the performance of the vehicle. It is important to regularly check the AdBlue level and the condition of the tank.
  2. AdBlue quality – The quality of AdBlue solution can be important as it may contain impurities or other unwanted compounds that can damage the SCR system. It is important to use only high-quality AdBlue solution and to regularly check it.
  3. Clogged AdBlue filters – AdBlue system filters can become clogged if impurities enter the AdBlue solution. This can reduce the supply of AdBlue to the catalyst and cause issues with emission levels.
  4. Electronic issues can sometimes occur with the components that control the supply of AdBlue. It can impact the delivery of AdBlue and reduce the effectiveness of the SCR system.
  5. Low temperatures can affect the performance of the SCR system, as AdBlue solution may crystallize and make it difficult for the catalyst to utilize it effectively. It is therefore important to use the correct type of AdBlue solution that is adapted to low temperatures.

What solution?

Alternatively, disable this system. It is the most popular method of solving the problem and has many advantages:

1), you will forever get rid of the need to repair the system and buy expensive components.

2) you will not need to refill AdBlue anymore.

3) you will never find yourself in a situation where, if the system breaks down, you will not be able to continue driving your car until the problem is fixed.

Speaking of the drawbacks – the car will become less “eco-friendly”, even though in fact, this system is installed more to reduce emissions.

Your car maintenance costs, not ecological indicators, will be affected.

The components will not be dismantled and will serve a “decorative” function, without performing any operation and causing any issues.

The other option is to repair the system by replacing expensive components such as NOx sensors, AdBlue pump, AdBlue level sensor, and catalyst, which can cost between 500EUR and 5000EUR.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *