DPF /Partikulārā filtra atslēgšana
Lielākā daļa agro,industriālo mašīnu tagad ir aprīkotas arī ar daļiņu filtru (DPF). Tā mērķis ir panākt, lai izplūdes gāzes izlaistu cauri un savāc kvēpu daļiņas. Tas, protams, ir labvēlīgs videi, bet bieži vien ir arī trūkumi dzinējam.
Kvēpu daļiņas uz laiku tiek uzglabātas kvēpu filtrā (DPF). Reģenerācijas process notiek ik pēc noteiktām stundām, ja filtrs ir piesātināts. To mēra ar spiediena sensoriem pirms un pēc dīzeļdegvielas daļiņu filtra (DPF). Šī procesa laikā kvēpu daļiņas sadedzina augstā temperatūrā. Lai to panāktu, dīzeļdegvielas daļiņu filtrā (DPF) jāievada ievērojams daudzums dīzeļdegvielas. Tādējādi reģenerācija ir uzglabāto kvēpu daļiņu iznīcināšana ārkārtīgi augstā temperatūrā. Trūkums ir tas, ka tas negatīvi ietekmē degvielas patēriņu. Parasti reģenerācija notiek automātiski darba laikā.
Biežākās problēmas:
– Kad dzinējs gandrīz nespēj sasniegt darba temperatūru, sadegšana ir mazāka par optimālo un palielinās kvēpu daļiņu emisija. Tā rezultātā makrodaļiņu filtrs piesātinās ātrāk un agrāk.
– Tā kā dzinējs nesasniedz darba temperatūru, kvēpu filtrs sasniegs temperatūru, kas ir pārāk zema, lai varētu sākt reģenerācijas procesu. Rezultātā dpf filtrs tiek aizsērējas. Tas samazinās dzinēja jaudu, un dators parādīs kļūdu. Serviss var izdedzināt kvēpu filtru, izmantojot piespiedu reģenerāciju. Atkārtota vai novēlota iejaukšanās var izraisīt daļiņu filtra bojājumus. Tas ievērojami saīsina dīzeļdegvielas daļiņu filtra kalpošanas laiku. Makrodaļiņu filtra pilnīgas nomaiņas izmaksas var sasniegt dažus tūkstošus eiro. Mēs piedāvājam risinājumu makrodaļiņu filtra izprogrammēšanai.. Mēs izprogrammējam dīzeļdegvielas daļiņu filtru sistēmu no programmatūras, kā arī apstādinam reģenerācijas procesu Dīzeļdegvielas daļiņu filtra programmatūras programmēšanas izmaksas ir atkarīgas no mašīnas markas un veida. Lai to izdarītu, lūdzu, sazinieties ar mums. Mums ir progrmmēšanas risinājumi gandrīz 99% agro, industriālam tehnikas vienībām.